تماس فوری با ما : 09131187390
estehkam-logo
estehkam-logo
detail-blog
1 بهمن 1401

تسمه حمل بار چیست | کاربردها و مزایای این تسمه‌ها نسبت به دیگر تجهیزات حمل

تسمه حمل بار چیست و چه کسب‌وکارهایی از آن استفاده می‌کنند؟

تسمه‌ حمل بار با ویژگی‌های وزن سبک و استفاده آسان، ابزار مناسبی برای افراد و کسب‌وکارهایی است که به بلند کردن اجسام سنگین با خیال راحت و ایمن نیاز دارند. این تسمه‌های حمل بار با چندین مزیت و برتری نسبت به تسمه‌های زنجیری و سیمی که به طور سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، به طور کلی در مقایسه با سایر تجهیزات مشابه خود انتخاب قابل اعتمادتری به شمار می‌روند. در صورتی که از قبل از تسمه‌های حمل بار استفاده نکرده‌اید و هنوز در مورد مناسب بودن آن‌ها برای کسب‌وکار بعدی خود مطمئن نیستید، در این مطلب با خلاصه‌ای مفید از اینکه تسمه حمل بار چیست و چرا نسبت به سایر تجهیزات برتری دارند آشنا می‌شویم.

تسمه حمل بار چیست
تسمه حمل بار چیست

کاربرد تسمه حمل بار چیست؟

مانند بسیاری از تسمه‌ها، تسمه حمل بار نیز برای کمک به بلند کردن اجسام سنگینی طراحی شده است که نمی‌توان آن‌ها را تنها با دست بلند کرد. تسمه‌های حمل بار و ساخته شده از پلی استر بسیار سبک‌تر و استفاده از آن‌ها راحت‌تر از تجهیزات مشابه زنجیری و سیمی خود هستند و اتصال و جدا کردن آن‌ها را به شی مورد نظر، به‌ویژه اگر جسم شکل نامتقارن و عجیبی داشته باشد یا پهن باشد بسیار آسان‌تر می‌کنند.

آیا میدانید تطبیق‌پذیری تسمه حمل بار چیست؟ باید بگوییم که این خصوصیت به این معنی است که تسمه‌های حمل بار برای بکسل کردن نیز مفید هستند و در صورت خرابی وسیله نقلیه شما می‌توانند بسیار مفید باشند. آن‌ها همچنین برای رهایی وسیله نقلیه شما از گل یا برف مفید هستند. به این دلیل که تسمه‌های حمل بار همچنین برای یدک کشی وسایل نقلیه‌ای که گیر کرده‌اند نیز عالی هستند.

ممکن است گاهی دیده و یا شنیده باشید که تسمه‌های حمل بار علاوه بر جابجایی و بلند کردن اشیا همچنین توسط سخره نوردان و کسانی که از کوه‌نوردی لذت می‌برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این دلیل که در طول صعودهای دشوار یک محافظ عالی برای کوهنوردی ایجاد می‌کنند تا به کوهنوردان کمک کنند تا خود را روی سنگ‌ها یا درختان محکم ببندند.

مزایای تسمه حمل بار نسبت به سایر تجهیزات

تولیدکنندگان از انواع مختلفی از مواد برای ساخت تسمه حمل بار، جرثقیل‌ها و بالابرها استفاده می‌کنند و تمامی این انواع یکسان خلق نشده‌اند. در زمینه جابجایی اشیا، استفاده از تسمه‌های حمل بار مزایای متعددی دارد. در ادامه مرور خواهیم کرد که دلیل استفاده از تسمه حمل بار چیست و با برترین مزایای تسمه حمل بار نسبت به سایر تجهیزات برای کسب‌وکارهای مختلف آشنا می‌شویم.

تهیه باکیفیت‌ترین تسمه
تهیه باکیفیت‌ترین تسمه

انعطاف‌پذیری بسیار بالا

الیاف موجود در مواد مصنوعی موجود در تسمه حمل بار، انعطاف‌پذیری از تجهیز را افزایش داده و خطرات ایمنی کلی کار با آن را کاهش می‌دهد. این تسمه‌ها به راحتی می‌توانند بارهای ناهموار و صلب را حمل کنند و از این رو کارایی بسیار زیادی نسبت به سایر تجهیزات در این زمینه داشته باشند. به علاوه، این انعطاف‌پذیری زیاد، تسمه‌های حمل بار را برای کارهایی که با اجسام شکننده سروکار دارند مناسب‌تر می‌کند. به این صورت که شما می‌توانید این اشیاء شکننده را بدون خطر شکستگی، خط و خش و یا آسیب‌دیدگی به آن‌ها حمل کنید.

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

مواد مصنوعی موجود در تسمه حمل بار مقاومت متفاوتی در برابر خوردگی و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی از خود نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید بدانید که مفهوم این مزیت تسمه حمل بار چیست، باید بگوییم که به‌عنوان مثال، تسمه‌های نایلونی بالابر مقاومت قوی‌تری در برابر محیط‌های قلیایی‌تر دارند. در مقابل، تسمه‌های پلی استر مقاومت بالاتری در برابر مواد شیمیایی با اسیدیته بالا از خود نشان می‌دهند.

مقاوم در برابر سایش

الیاف قوی و انعطاف‌پذیر موجود در ساختار تسمه‌ها، باعث می‌شوند تا احتمال ساییدگی یا بریدگی تسمه حمل بار کاهش پیدا کند. علاوه بر این، لایه‌های مقاوم در برابر سایش از الیاف پوشیده شده‌اند تا ایمنی کار و امنیت بار را در حین استفاده از تسمه برای جابجایی تضمین کنند. اما برای آگاهی از این که کاربرد این مزیت تسمه حمل بار چیست، باید بگوییم که آن را برای کسب‌وکارهایی که در آن اجسام سنگین و یا اجسامی با لبه‌ها و گوشه‌های تیز نیاز به بلند کردن و جابجایی دارند، بسیار عالی می‌کند.

دیگر مزایای تسمه حمل بار چیست؟

علاوه بر تمامی مزایای ذکر شده، مزایای دیگری نیز برای استفاده از تسمه‌های حمل بار وجود دارند. تعدادی از این موارد عبارت‌اند از تحمل وزن بالا و تطبیق‌پذیری مناسب که کسب‌وکارهایی مانند حمل‌ونقل، ساخت‌وساز، معدن و صنایع دارای اجسام سنگین همگی می‌توانند از این تسمه‌ها استفاده کنند. برای آگاهی کامل از این که سایر مزایای تسمه حمل بار چیست، موارد زیر را بررسی کنید:

  • تسمه‌های حمل بار سبک‌وزن هستند و کار با آن‌ها بسیار آسان است
  • غیر رسانا هستند و می‌توانند با خیال راحت در فضای قابل اشتعال و مشاغلی مانند آتش‌نشانی استفاده شوند
  • معمولا تحت تاثیر گریس، روغن، رطوبت و مواد شیمیایی خاص قرار نمی‌گیرند
  • تسمه‌های حمل بار به راحتی بریده نمی‌شوند و از گوشه‌های تیز، برآمدگی‌ها یا سطوح ساینده محافظت می‌کنند
  • در برابر مواد سوختن مقاومت می‌کنند
  • تسمه‌های پلی استر در برابر اسیدها مقاومت می‌کنند

انعطاف‌پذیری بسیار بالا تسمهانعطاف‌پذیری بسیار بالا تسمه

تهیه باکیفیت‌ترین تسمه حمل بار از شرکت نوار بافی استحکام

تسمه‌های حمل باز تجهیزاتی کاربردی برای بسیاری از مشاغلی هستند که در آن نیاز به بلند کردن و جابه‌جایی اجسام سنگین و  قطعات بزرگ است. بسیاری می‌پرسند که کاربرد اصلی تسمه حمل بار چیست؟ که در پاسخ باید بگوییم بیشترین کاربرد آن در حمل بار، به‌ویژه اجسام با اشکال نامتقارن است.

شرکت نوار بافی استحکام در جهت خودکفائی و پیشرفت و شکوفایی صنعت کشور پیشرو در زمینه تولید و ساخت تسمه‌های حمل بار است. جنس این تسمه‌ها از نوع پلی استر مقاوم خارجی می‌باشد که با دستگاه‌های تمام اتوماتیک جدید بافته شده و با بهترین کیفیت و حداقل قیمت در خدمت مشتریان قرار می‌گیرد. پس اگر به دنبال خرید تسمه حمل بار هستید همین حالا به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شرکت استحکام تمام روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد. شما میتوانید از طریق تلفن، ایمیل و شبکه های مجازی، با ما در ارتباط باشید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت استحکام می باشد

طراحی و توسعه توسط : نتواریوم

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user