تماس فوری با ما : 09131187390
estehkam-logo
estehkam-logo
detail-blog
1 اسفند 1401

تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی | کدام محصولات کیفیت بالاتر و قیمت بهتری دارند؟

تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی؛ کدام محصولات را انتخاب کنیم؟

یکی از بهترین تجهیزات برای حمل بار و اشیا سنگین، تسمه صنعتی است. این نوع تسمه‌ها مقاومت بالایی دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توان بارهایی تا وزن 60 تن را جابه‌جا کرد. همچنین از تسمه‌های صنعتی برای مهار کردن بارهای سنگین روی وسایل نقلیه مانند کامیون‌ها نیز استفاده می‌شود. تسمه‌های صنعتی در دو نوع تولید داخل و وارداتی در بازار موجود هستند. به همین خاطر بسیاری از صاحبان صنایع در انتخاب تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی مردد هستند. در این مطلب به‌صورت کامل مزایا و معایب هر یک از این تسمه‌های صنعتی را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید انتخابی مطمئن برای جابه‌جایی یا مهار بارهای سنگین داشته باشید.

تسمه صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جابه‌جایی بارهای سنگین در محیط‌های صنعتی باید طبق اصول ایمنی خاصی انجام شود تا خسارات جانی و مالی به همراه نداشته باشد. به همین خاطر بارها در هنگام جابه‌جایی باید با استفاده از تجهیزات مخصوص مانند تسمه‌های صنعتی به‌خوبی مهار شوند. تسمه صنعتی یا بلت (Belt) یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد در محیط‌های صنعتی است که عموما در جابه‌جایی و مهار بارهای سنگین کاربرد دارد. تسمه‌های صنعتی بسته به مدل، با متریال‌های مختلفی مانند چرم یا پلی‌استر ساخته می‌شوند و مقاومت بالایی دارند. درواقع این نوع تسمه‌ها می‌توانند بیشتر از 60 تن بار (در برخی مدل‌ها تا 100 تن) را تحمل و مهار کنند.

تسمه صنعتی چیست
تسمه صنعتی چیست

 

برخی از انواع پرفروش تسمه‌های صنعتی عبارت‌اند از:

  • تسمه صنعتی نرمال
  • تسمه صنعتی دوبل
  • سه‌لایه
  • چهارلایه

تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی بخریم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن صاحبان صنایع و کارخانه‌ها وجود دارد، این است که تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی بخریم. برای پاسخ به این سوال بسیار مهم در ابتدا باید مزایای هر یک از این تسمه‌های صنعتی را به‌صورت جداگانه بررسی کرد. از مهم‌ترین پارامترها در مقایسه تسمه صنعتی تولید دا‌خل یا وار‌داتی می‌توان به قیمت، کیفیت ساخت، شرایط گارانتی، فناوری ساخت و دسترسی اشاره کرد. بعد از بررسی این پارامترها، شما می‌توانید از میان تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی، تسمه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در ادامه با پارامترهای مهم در مقایسه تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی آشنا می‌شویم.

تسمه‌های صنعتی تولید ایران قیمت بهتری دارند

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مقایسه تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی باید به آن توجه داشت، قیمت این محصولات است. به‌طور کلی تسمه‌های تولید داخل از نظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. چرا که این دسته از تسمه‌های صنعتی هزینه تولید پایین‌تری دارند و برای واردات آن‌ها عوارض گمرکی پرداخت نمی‌شود. البته باید گفت که برخی از تسمه‌های وارداتی قیمت بسیار پایینی دارند اما این دسته‌ از تسمه‌های صنعتی تولید شرکت‌های نامعتبر چینی هستند و کارایی مناسبی نخواهند داشت. به همین خاطر اگر قیمت تسمه صنعتی برای شما اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم تسمه صنعتی تولید داخل را انتخاب کنید.

کیفیت ساخت بالاتر تسمه‌های صنعتی تولید ایران

یکی دیگر از پارامترهای مهم در انتخاب تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی، کیفیت ساخت محصول است. هر دو تسمه صنعتی تولید داخل و وارداتی کیفیت ساخت بالایی دارند، اما باید گفت که کیفیت ساخت تسمه‌های صنعتی به‌صورت مستقیم با اعتبار تولیدکننده آن‌ها مرتبط است. برای مثال برخی تولیدکنندگان داخلی این محصول از فناوری قدیمی و متریال بی‌کیفیت در ساخت این محصول استفاده می‌کنند.

کیفیت ساخت بالاتر تسمه‌های صنعتی
کیفیت ساخت بالاتر تسمه‌های صنعتی

از طرف دیگر بسیاری از تسمه‌های صنعتی وارداتی نیز توسط شرکت‌های نامعتبر چینی تولید می‌شوند و کیفیت ساخت بسیار پایینی دارند. به همین خاطر در زمینه کیفیت، باید به برند تولیدکننده تسمه صنعتی توجه کنید. برخی از برندهای تولیدکننده داخلی سابقه بسیار درخشانی در زمینه تولید تسمه‌های صنعتی دارند و پیشنهاد می‌شود از محصولات این برندها برای جابه‌جایی و مهار بارهای سنگین استفاده کنید.

فناوری ساخت بالاتر تسمه صنعتی تولید داخل نسبت به نسخه وار‌داتی

همان‌طور که اشاره شد، بسیاری از تسمه‌های صنعتی وارداتی در کشور چین و توسط کارخانه‌های نامعتبر تولید می‌شوند. این کارخانه‌ها به علت قدیمی بودن تجهیزات، از فناوری‌های قدیمی در تولید تسمه‌های صنعتی خود استفاده می‌کنند. درصورتی‌که بسیاری از تولیدکنندگان داخلی از به‌روزترین فناوری‌های بین‌المللی و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای بافت تسمه‌های صنعتی خود استفاده می‌کنند. همچنین تسمه‌های صنعتی داخلی عموما دارای تاییدیه استاندارد و گواهی‌های مختلف از دانشگاه‌ها و مراکز آزمایشگاهی معتبر هستند. درصورتی‌که بسیاری از تسمه‌های صنعتی وارداتی چنین گواهی‌ها و تاییدیه‌هایی ندارند.

شرایط بهتر گارانتی و تضمین کیفیت تسمه صنعتی داخلی نسبت به نسخه وا‌رداتی

یکی از معایب بسیار بزرگ تسمه‌های صنعتی وارداتی که در انتخاب تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی باید به آن توجه داشت، شرایط گارانتی و تضمین کیفیت است. تولیدکنندگان برتر داخلی تمام تسمه‌های صنعتی خود را با گارانتی، تضمین سلامت و کیفیت عرضه می‌کنند. درصورتی‌که تسمه‌های صنعتی وارداتی از این پارامترها برخوردار نیستند. به همین خاطر در صورت پارگی یا عدم توانایی در مهار و جابه‌جایی بارهای سنگین، شما امکان شکایت یا تعویض تسمه صنعتی وارداتی خود را نخواهید داشت.

خرید آسان‌تر تسمه‌های صنعتی داخلی

با توجه به تحریم‌ها و کاهش واردات کالاهای خارجی، تسمه‌های صنعتی طی سال‌های اخیر بسیار کمیاب شده‌اند. محصولات وارداتی موجود در بازار نیز عموما تولید شرکت‌های متفرقه چینی هستند که در حجم بالا وارد کشور می‌شوند. به همین خاطر دسترسی مناسبی برای خرید تسمه‌های صنعتی وارداتی وجود ندارد. درصورتی‌که شما می‌توانید تسمه‌های صنعتی تولید داخل را از تمام فروشگاه‌های سطح شهر خریداری کنید. همچنین امکان خرید این محصولات به‌صورت مستقیم از کارخانه تولیدکننده آن‌ها نیز وجود دارد.

بهترین تسمه‌های صنعتی تولید داخل
بهترین تسمه‌های صنعتی تولید داخل

بهترین تسمه‌های صنعتی تولید داخل را از نوار بافی استحکام بخرید

اگر در انتخاب تسمه صنعتی تولید داخل یا وارداتی مردد هستید، باید به شما بگوییم که انتخاب تسمه صنعتی تولید دا‌خل گزینه بسیار بهتری برای شما است. چرا که قیمت پایین‌تری دارد، کیفیت آن بالاتر است و با گارانتی و تضمین کارایی به فروش می‌رسد. شرکت نوار بافی استحکام یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید تسمه‌های صنعتی است. مجموعه ما در ساخت این محصولات از پلی‌استر مقاوم خارجی استفاده می‌کند و به همین خاطر تسمه‌های صنعتی شرکت ما می‌توانند بین 60 الی 100 تن بار را به‌آسانی تحمل کنند. شما می‌توانید برای خرید انواع مدل‌های تسمه صنعتی با کارشناسان ما در شرکت استحکام تماس بگیرید و کاربردی‌ترین و بهترین تسمه صنعتی مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شرکت استحکام تمام روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد. شما میتوانید از طریق تلفن، ایمیل و شبکه های مجازی، با ما در ارتباط باشید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت استحکام می باشد

طراحی و توسعه توسط : نتواریوم

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user