تماس فوری با ما : 09131187390
estehkam-logo
estehkam-logo
detail-blog
24 بهمن 1401

قیمت تسمه حمل بار | خریدی متناسب با نیاز کسب‌وکار با مقایسه قیمت‌های این تسمه

قیمت تسمه حمل بار؛ عاملی مهم در تهیه بهترین انواع این تجهیزات حمل

تسمه حمل بار یا تسمه جرثقیل نوعی باربند به شمار می‌رود که برای بالا بردن، حمل و یا جابه‌جایی بارهایی با وزن زیاد از آن استفاده می‌شود. امروزه به دلیل کم خطر بودن تسمه‌های حمل بار، این تجهیزات بیشتر از سیم‌های بکسل کاربرد دارند. همان طور که می‌دانید در هر کسب‌وکاری که باشید مطمئنا برای حمل‌ونقل، بالا بردن و یا جابه‌جایی بار و یا اشیا خود به تسمه حمل بار احتیاج پیدا خواهید کرد. از این رو در این مطلب با انواع و قیمت تسمه حمل بار برای تهیه بهترین نوع این تجهیز متناسب با نیاز کسب‌وکار آشنا می‌شویم.

بایدها و نبایدهایی برای کاهش قیمت نگهداری و تعویض تسمه حمل بار

اگر متناسب با کسب‌وکار خود، در حال استفاده از تسمه‌های حمل بار هستید مطمئنا می‌دانید که خرید تسمه جدید همیشه هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد. اما بایدها و نبایدهایی در زمینه نگهداری و استفاده از تسمه‌های حمل بار وجود دارند که به شما در کاهش قیمت نگهداری و تعویض تسمه حمل بار کمک می‌کنند که عبارت‌اند از:

  • وزن بار مورد حمل را به درستی تعیین کنید
  • برای بررسی ظرفیت تحمل تسمه به نمودار مرجع سازنده مراجعه کنید
  • همیشه قبل استفاده از تسمه حمل بار، قلاب را بررسی کنید
  • تسمه‌ها را روی کف زمین یا سایر سطوح ساینده نکشید
  • تسمه‌ها را با اتصالات فلزی رها نکنید
  • اشیا را روی تسمه‌ها قرار ندهید
  • هنگامی که بار بر روی تسمه قرار دارد، تسمه را ناگهان از زیر بار بیرون نکشید
  • مراقب باشید تسمه‌ها گره نخورند
رنگ‌بندی تسمه حمل بار
رنگ‌بندی تسمه حمل بار

 

رنگ‌بندی تسمه حمل بار برای مقایسه بهتر قیمت

تسمه‌های حمل بار در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. به این صورت که هر کدام از این رنگ های نسبت داده شده به این تجهیزات حمل و جابجایی ماند زرد، قرمز، آبی، سبز و از این دست، معنای خاصی دارد که عبارت‌اند از:

  • بنفش: تسمه حمل بار بنفش رنگ برای جابه‌جایی اشیا و اجسام 1 تنی کاربرد دارد
  • سبز: برای اشیا 2 تنی مانند مینی‌بوس‌ها و از این دست مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • زرد: تسمه حمل بار زرد رنگ برای جابه‌جایی اشیا 3 تنی به کار برده می‌شود و بیشتر در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • طوسی: تسمه طوسی رنگ تقریبا بین تسمه‌های قوی و ضعیف قرار دارد و برای جابه‌جایی اشیا با وزن 4 تن کاربرد دارد
  • قرمز: تسمه‌های حمل بار قرمز رنگ دارای مقاومتی بسیار بالا هستند و برای اجسام 5 تنی استفاده می‌شود
  • قهوه‌ای: تسمه حمل بار قهوه‌ای رنگ در جابه‌جایی اجسام 6 تنی استفاده می‌شود
  • آبی: تسمه آبی رنگ بیشتر در صنایعی مانند کشتی سازی کاربرد دارد و برای جابه‌جایی‌هایی با وزن 8 تن مورد استفاده می‌شود
  • نارنجی: تسمه‌های نارنجی رنگ از تسمه‌های بسیار قوی بوده و قابلیت جابه‌جایی اجسام 10 تنی را هم دارد!

با توجه به رنگ‌بندی ذکر شده محدوده قیمت تسمه حمل بار به ترتیب از ارزان‌ترین به گران‌ترین شامل بنفش، سبز، زرد، طوسی، قرمز، قهوه‌ای، آبی و نارنجی است. چرا که با تغییر این رنگ‌ها میزان تحمل و مقاومت تسمه بیشتر می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت تسمه حمل بار

تولیدکنندگان تجهیزات حمل و بالابر با توجه به رنگ تسمه (میزان تحمل بار)، برند، عرض و متریال مورد استفاده، قیمت تسمه حمل بار را تعیین می‌کنند. از این رو به طور مشخص تسمه‌های دارای قابلیت حمل بار بیشتر، گران‌تر از تسمه‌های دارای قابلیت حمل بار کم‌تر هستند.

باید اشاره کرد که تسمه حمل بار دارای قیمتی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر از سیم‌های بکسل است. تسمه‌های حمل بار از طرفی از لایه‌های مختلف و در ابعاد متفاوتی تشکیل شده‌اند که با برندهای معتبر و بین‌المللی عرضه می‌شوند، دارای قیمت‌های به مراتب بالاتری هستند. از عوامل دیگری که می‌تواند در قیمت تسمه‌های حمل بار تاثیر داشته باشد ضریب امنیتی، متراژ و تناژ آن‌ها است. در ادامه با مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت تسمه‌های حمل بار آشنا می‌شویم.

جنس و متریال مورد استفاده در تسمه
جنس و متریال مورد استفاده در تسمه

جنس و متریال مورد استفاده در تسمه

تسمه حمل بار به طور کلی از جنس پارچه، برزنت، پلی استر، کنف و نایلون ساخته شده است. از این رو هرچه مواد و متریال به کار رفته در این تجهیزات حمل کیفیت و قیمت بیشتری داشته باشد، بالطبع بر قیمت تسمه حمل بار را نیز تاثیر می‌گذارد. به این صورت که برای مثال قیمت تسمه پلی استر گران‌تر از انواع پارچه‌ای آن و همچنین نوع نایلونی گران‌تر از جنس کنفی و ارزان‌تر از پلی استر است.

میزان مقاومت و تحمل بار

به طور کلی مقاومت و تحمل بار که در تسمه‌ها بر اساس رنگ تقسیم‌بندی می‌شود، از فاکتورها و ویژگی‌های اصلی در تمامی تجهیزات حمل و جابجایی اشیا است. از این رو باید اشاره کرد که هرچه مقاومت و تحمل بار تسمه بیشتر باشد، اساسا قیمت تسمه حمل بار نیز بیشتر خواهد بود. به این دلیل که با استاندارد و کیفیت بیشتری ساخته شده است.

اندازه تسمه

به طور کلی اندازه و سایز از عوامل اصلی و موثر بر قیمت بیشتر محصولات و کالاها در بازار است. حتی اگر بخواهید یک لباس بخرید، باز هم اندازه آن در قیمت بسیار اثرگذار است. این موضوع در مورد تسمه‌های حمل بار نیز صدق می‌کند. به این صورت که هرچه متراژ و عرض تسمه بیشتر باشد، بالطبع قیمت تسمه حمل بار نیز گران‌تر خواهد بود.

خرید با مناسب‌ترین قیمت تسمه
خرید با مناسب‌ترین قیمت تسمه

خرید با مناسب‌ترین قیمت تسمه حمل بار از شرکت نوار بافی استحکام

امروزه استفاده از تسمه حمل بار به‌عنوان جایگزینی برای دیگر تجهیزات حمل مانند زنجیرها و سیم بوکسل، توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها را به خود جلب کرده است. از این رو انواع تسمه حمل بار در سایزهای متنوع در شرکت نوار بافی استحکام در دسترس تمامی مشتریان قرار دارد. این تسمه‌ها شامل انواع ضربه‌گیر، دوبل با ضریب 1 به 6، تسمه‌های 4 لایه، تسمه‌های حمل بار تک لایه، انواع رولی و تسمه‌های مهار بار جغجغه‌ای هستند که با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت تسمه حمل بار آماده فروش هستند. مشخصات فنی تسمه‌ها که در صفحه هر محصول دیده می‌شود، گویای توانایی و کیفیت محصولات است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شرکت استحکام تمام روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد. شما میتوانید از طریق تلفن، ایمیل و شبکه های مجازی، با ما در ارتباط باشید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت استحکام می باشد

طراحی و توسعه توسط : نتواریوم

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user