تماس فوری با ما : 09131187390
estehkam-logo
estehkam-logo
detail-blog
3 تیر 1403

خرید آنلاین تسمه حمل بار | مزایای این روش و نکات خرید اینترنتی

چگونه تسمه حمل بار را به‌شکل آنلاین خریداری کنیم؟

تسمه‌های حمل بار از مهم‌ترین تجهیزات برای مهار، ایمن‌سازی و حمل‌ونقل بارها هستند. این تجهیزات از مواردی مانند سقوط بارها و لغزش آن‌ها پیشگیری می‌کنند و کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارند. در حال حاضر فروشگاه‌های متعددی انواع تسمه حمل بار را به‌شکل اینترنتی عرضه می‌کنند. اما برای اطمینان خرید آنلاین بهترین محصول باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ در این مطلب با نکات خرید آنلاین تسمه حمل بار آشنا می‌شوید.

نکات خرید آنلاین تسمه حمل بار

تسمه‌های حمل بار به‌دلیل ساختار و ویژگی‌های خاص خود می‌توانند بارهایی با وزن بسیار زیاد را مهار و جابه‌جا کنند. به‌همین‌دلیل این تسمه‌ها جای طناب‌های سنتی را گرفته‌اند. این تسمه‌ها با جنس‌ها، ابعاد و ظرفیت‌های مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس هستند. در زمان خرید آنلاین این محصولات باید به نکات مختلفی دقت کنید که در ادامه برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

متریال ساخت

تسمه‌های حمل بار را بر اساس متریال ساخت می‌توان دسته‌بندی کرد. از انواع متریال‌های ساخت این تسمه‌ها می‌توان به چرم، پلی پروپیلن، پلاستیک، نایلون و پلی‌استر اشاره کرد. در این بین تسمه‌های پلی استری کیفیت بسیار بالایی دارند و از مزایای این تسمه‌ها می‌توان به استحکام بالا، انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. تسمه‌های پلی پروپیلن نیز کیفیت قابل توجهی دارند.

بررسی ظرفیت وزنی؛ یکی از نکات خرید آنلاین تسمه حمل بار

یکی از مهم‌ترین نکات خرید آنلاین تسمه حمل بار، ظرفیت تحمل وزن این تسمه‌ها است. از عوامل تأثیرگذار بر ظرفیت تحمل وزن تسمه حمل بار نیز می‌توان به متریال ساخت و روش بافت آن‌ها اشاره کرد. در زمان مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی با ورود به صفحه هر محصول باید ظرفیت تحمل وزن آن را نیز بررسی کنید تا تسمه موردنظر با نیازهای شما هماهنگی داشته باشد. همچنین برخی از فروشگاه‌ها دارای جداول فنی هستند که میزان تحمل بار انواع تسمه نیز در آن‌ها ذکر شده است.

نوع و شکل بار تعیین‌کننده نوع تسمه است

پیش از هر اقدامی برای خرید آنلاین تسمه حمل بار باید نوع و ویژگی‌های بار خود را بدانید. زیرا وزن بار شما باید با میزان تحمل وزن بار موردنظر هماهنگی داشته باشد. شکل بار نیز تعیین‌کننده نوع تسمه است. برای مثال اگر بار شما شکلی نامنظم یا گرد داشته باشد، بهتر است از تسمه‌های گرد استفاده کنید. درحالی‌که تسمه‌های تخت برای بارهایی با شکل صاف مناسب‌تر هستند. همچنین اگر بار شما لغزنده است، مدل‌های آجدار گزینه‌های بهتری هستند.

استفاده از ابزارها و تجهیزات مناسب برای اتصال تسمه حمل بار

بررسی سخت‌افزار

منظور از سخت‌افزار تسمه حمل بار، لوازم جانبی همراه با تسمه است که به اتصال مناسب آن کمک می‌کند. از جمله این سخت‌افزارها می‌توان به سگک و جغجغه اشاره کرد. این سخت‌افزارها نیز باید از متریال‌هایی مقاوم ساخته شوند و همچنین بازوبسته کردن آن‌ها آسان باشد.

بررسی ابعاد تسمه حمل بار؛ از دیگر نکات مهم خرید آنلاین

شما باید تسمه‌ای را خریداری کنید که از نظر طول و عرض با کاربرد موردنظر شما هماهنگی داشته باشد. برای مثال طول تسمه باید در حدی باشد که به‌راحتی دور بار بسته شود و به نقطه اتصال موردنظر بست. عرض تسمه نیز تأثیر بالایی در ایمنی حمل بار دارد. عرض تسمه‌ها ممکن است از 3 تا 30 سانتی‌متر و طول آن‌ها نیز ممکن است از 1 تا 10 متر یا بیشتر باشد.

رنگ تسمه حمل بار

تولیدکنندگان تسمه حمل بار، این تجهیزات را در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌کنند. اهمیت رنگ این تجهیزات در تعیین برخی از ویژگی‌های آن‌ها است. البته باتوجه‌به تنوع استانداردهای رنگی، بهتر است تمامی ویژگی‌های تسمه را از طریق جداول فنی یا مشخصات محصول در سایت بررسی کنید. بااین‌حال، رنگ‌ها نیز می‌توانند راهنمای شما در این زمینه باشند. برای مثال معمولاً تسمه حمل بار زردرنگ دارای ظرفیت وزنی کمتر است. تسمه سبزرنگ برای حمل بارهایی با وزن متوسط کاربرد دارد و تسمه‌هایی به رنگ‌های تیره‌تر مانند آبی و مشکی در حمل بارهای سنگین‌تر کاربرد دارند.

چگونه بهترین فروشگاه را برای خرید آنلاین تسمه حمل بار انتخاب کنیم؟

فروشگاه‌های اینترنتی فراوانی در زمینه فروش تسمه‌های حمل بار در حال فعالیت هستند. این فروشگاه‌ها را می‌توان به چند گروه تقسیم‌بندی کرد. برخی از فروشگاه‌ها در واقع فروشگاه آنلاین یک تولیدکننده تسمه حمل بار هستند. مزیت خرید از این فروشگاه‌ها برخوداری از بهترین قیمت ممکن است. زیرا محصولات خود را بدون واسطه به شما عرضه می‌کنند.

گروه دوم، فروشگاه‌هایی هستند که در زمینه فروش تسمه حمل بار تخصص دارند و محصولات برندهای مختلف را عرضه می‌کنند. گروه سوم نیز سایت‌های فروش ابزارهای مختلف هستند که تسمه حمل بار، تنها یکی از محصولات آن‌ها می‌باشد.

برخی از نکات انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید آنلاین تسمه حمل بار عبارت‌اند از:

  • سابقه فروشگاه اینترنتی
  • عرضه مستقیم یا باواسطه محصولات
  • برخورداری از قیمت‌های رقابتی
  • ارائه انواع تسمه حمل بار با ویژگی‌های گوناگون
  • برخورداری از صفحات شرح محصول با تمامی مشخصات هر محصول
  • برخورداری از گواهینامه‌های تولید برای نمایندگی‌های یک برند تولیدکننده
  • پوشش سراسری برای ارسال انواع تسمه حمل بار به نقاط مختلف کشور
  • ارسال محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • تضمین کیفیت محصولات و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم تطابق محصول با سفارش

خرید آنلاین انواع تسمه بار از فروشگاه استحکام بلت

استحکام بلت نام فروشگاه اینترنتی شرکت نواربافی استحکام است. این شرکت انواع تسمه‌ حمل بار از جنس پلی‌استر را با استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها و جدیدترین ماشین‌آلات تولید می‌کند. محصولات این شرکت همچنین دارای کیفیت بسیار بالا هستند و می‌توان از آن‌ها برای لیفتینگ و حمل بارهایی تا 60 تن استفاده کرد.

در فروشگاه اینترنتی استحکام بلت، طیف وسیعی از محصولات این شرکت از انواع بکسل‌ها، تسمه‌های رولی، تسمه‌های حمل بار تک‌لایه، تسمه‌های دارای ضربه‌گیر، تسمه دوبل با ضریب 1 به 6، تسمه‌های 4 لایه و تسمه‌های مهار بار جغجغه‌ای به فروش می‌رسند. برای خرید آنلاین انواع تسمه بار این تسمه‌ها کافی است در سایت فروشگاه ما وارد بخش محصولات شوید و متناسب با نیازهای خود بهترین محصول را انتخاب کنید. ما محصولات خریداری شده را در کمترین زمان برای شما ارسال می‌کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شرکت استحکام تمام روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد. شما میتوانید از طریق تلفن، ایمیل و شبکه های مجازی، با ما در ارتباط باشید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت استحکام می باشد

طراحی و توسعه توسط : نتواریوم

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user