تماس فوری با ما : 09131187390
estehkam-logo
estehkam-logo
detail-blog
30 اردیبهشت 1403

راهنمای استفاده از تسمه حمل بار بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی

راهنمای استفاده از تسمه حمل بار بکسل

درحالی‌که آفرود می‌تواند حس فوق‌العاده‌ای از موفقیت و ماجراجویی ایجاد کند، ذاتاً مملو از دشواری و ریسک است. به همین دلیل است که اگر تصمیم دارید به ماجراجویی‌های خود در آفرود ادامه دهید، مهم است که تجهیزات آفرود لازم را برای مراقبت از مسافران و وسیله نقلیه خود همراه خود داشته باشید. یکی از همین تجهیزات و ابزار که اهمیت بسیار زیادی در آفرود دارد، تسمه حمل بار بکسل است. در این مقاله از استحکام بلت مزایا، کاربرد و چگونگی استفاده از تسمه در ماجراجویی‌های آفرودی را برایتان شرح می‌دهیم.

راهنمای استفاده از تسمه حمل بار بکسل

تسمه حمل بار بکسل چیست؟

یک وسیله حمل‌ونقل است که بعضی از خودروهای آفرود از آن استفاده می‌کنند تا بارهای سنگین را به‌راحتی حمل کنند. این تسمه به‌صورت یک نوار چسبنده به چرخ‌های خودرو متصل می‌شود و بارها را به خودرو متصل می‌کند. تسمه حمل بار بکسل یکی از ابزارهای ضروری در ماجراجویی‌های آفرودی است که به شما کمک می‌کند بارهای سنگین و بزرگ را به‌راحتی از مسیرهای دشوار و غیرممکن عبور دهید. این تسمه با استفاده از پیچ و رول محکم به جعبه‌ها یا بارهای دیگر متصل می‌شود و به شما امکان حمل بارهای بزرگ را فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از تسمه حمل بار بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی

مزایای استفاده از تسمه حمل بار بکسل در آفرود شامل افزایش ظرفیت حمل بار، سهولت در بارگیری و تخلیه، افزایش استحکام و پایداری خودرو در حین حمل بار و همچنین کاهش فشار وزن بر روی خودرو است. از دیگر مزایای آن می‌توان به‌سهولت استفاده، حمل‌ونقل آسان، امنیت بار و کارایی بالای آن اشاره کرد.

کاربردهای استفاده از تسمه بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی

تسمه حمل بار بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی به شما امکان می‌دهد بارهای خود را با اطمینان و امنیت بیشتر حمل کنید. این تسمه با قدرت و مقاومت بالا، بارها را به‌راحتی از مسیرهای مختلف عبور می‌دهد.

کاربردهای اصلی تسمه بکسل در آفرود شامل حمل بارهای سنگین مانند چوب، مصالح، ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین و مواد غذایی است. این تسمه‌ها نیز معمولاً در مکان‌های سخت راهرویی و آفرودی استفاده می‌شوند که دسترسی به آنها با خودرو سخت‌تر است.

بنابراین، استفاده از تسمه بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی به شما این اطمینان و امکان را می‌دهد که بارهای خود را به‌راحتی و با امنیت بالا به مقصد برسانید و از تمامی مزایا و فواید آن بهره‌مند شوید.

کاربردهای استفاده از تسمه حمل بار بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی

مراحل استفاده از تسمه بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی

تسمه بکسل یک وسیله مفید و کارآمد برای حمل بارهای سنگین و بزرگ در مسیرهای آفرودی است.برای استفاده صحیح از تسمه حمل بار بکسل در ماجراجویی‌های آفرودی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا، بار را به دو قسمت تقسیم کنید و آنها را در دو سمت اتومبیل قرار دهید.
  2. تسمه حمل بار بکسل را از زیر بار عبور دهید و به انتهای آنها بافت کنید تا به طور محکم به خودرو متصل شود.
  3. برای اطمینان از ایمنی، تسمه را به‌دور سینی‌های حمل بار و بدنه خودرو بسته کنید.
  4. پس از بسته‌شدن، اطمینان حاصل کنید که بار به طور کامل و محکم به خودرو متصل شده است.

با رعایت این مراحل و استفاده صحیح،می‌توانید بارهای خود را به‌صورت ایمن و مطمئن در مسیرهای آفرودی حمل کنید و از ماجراجویی‌های خود لذت ببرید.

تسمه‌های حمل بار ریکاوری در آفرود

تسمه‌های بازیابی خودکار با استفاده از پارچه‌های نایلونی ساخته می‌شوند.این اقلام همچنین به‌عنوان تسمه‌های قاپنده شناخته می‌شوند، در هر انتها حلقه‌هایی دارند و این توانایی در آن‌ها وجود دارد که به معنای واقعی کلمه هر وسیله‌ای را از گیرکردن در موقعیت‌های چسبناک نجات دهند.

تسمه‌های حمل بار ریکاوری در آفرود

چگونگی استفاده از تسمه بکسل ریکاوری در آفرود

تسمه‌های حمل بار بکسل برای کمک‌رسانی بسیار کاربردی هستند و برای خیلی‌ها اولین انتخاب برای ریکاوری هستند. درسته که در آفرود از تسمه حمل بار بکسل زیاد استفاده می‌کنیم؛ ولی مهم این است که چگونه و به‌صورت ایمن استفاده کنیم. امدادرسانی توسط تسمه حمل بار بکسل بسیار آسان بوده و نیاز به تسمه مناسب برای دو خودرو و دوتا شکل دارید.

  • اگر خودرو در مسیر آفرود در جایی گیرکرده باشد قبل از اینکه آن را به‌وسیله تسمه حمل بار بکسل به خودرو دیگر وصل کنید، تا جایی که می‌توانید هرچه ماسه و گل از جلوی چرخ‌ها وجود دارد را خالی کرده تا مطمئن شوید که امدادرسانی راحت‌تر انجام‌گرفته است.
  • بعد تسمه را به خودرویی که می‌خواهد کمک کند وصل کنید. مطمئن شوید تابیدگی یا گره در تسمه وجود نداشته باشد.
  • مطمئن شوید که تسمه به حالت S و فاصله ماشین‌ها نصف اندازه تسمه باشد.

انواع تسمه بکسل را از استحکام بلت خریداری نمایید!

تسمه بکسل یکی از مهم‌ترین ابزار و وسایلی است که در ماجراجویی‌های آفرودی بسیار کارآمد است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و خرید این‌گونه تسمه‌ها با شرکت استحکام بلت تماس گرفته و آن‌ها را خریداری کرده و از ماجراجویی در آفرود با خیالی آسوده لذت ببرید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شرکت استحکام تمام روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد. شما میتوانید از طریق تلفن، ایمیل و شبکه های مجازی، با ما در ارتباط باشید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت استحکام می باشد

طراحی و توسعه توسط : نتواریوم

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user